کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316312 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مهم ترین نبردهای سایبری دنیا

چین علیه ژاپن

صنایع سنگین میتسوبیشی در سپتامبر 2011 خبر از حمله سایبری گسترده ای داد که قصد آن سرقت اطلاعاتی درمورد موشک ها، زیردریایی ها و راکتورهای اتمی بود که این شرکت طرف قرارداد آنهاست. ژاپنی ها رسما چین را به عنوان عامل حمله می دانستند.

آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران


به گزارش سافت گذر به نقل ازبدترین ها؛ بدافزار Stuxnet که وظیفه آن تخریب سیستم های الکترونیکی فعال در برنامه هسته ای ایران از جمله سانتریفیوژها بود. نخستین بار در سال 2010 کشف و خنثی شود. اگرچه هیچ کس رسما مسوولیت این بدافزار  نمونه های مشابه آن را نپذیرفت، اما آمریکا و رژیم صهیونیستی متهم شماره یک پشت ماجرا شمرده می شوند.

مهم ترین نبردهای سایبری دنیا

ایران علیه هند


گروهی از هکرهای ایرانی در سال 2011 گواهینامه های امنیتی اینترنتی را از شرکت diginotar سرقت کردند. ظاهرا با استفاده از این گواهینامه ها آنها توانستند بخشی از سایت هایی را که به پیامبر اسلام (ص) توهین کرده بودند هک کنند.

چین علیه آمریکا


در سال 2010 حمله ای سازمان یافته به کامپیوترهای گوگل و دست کم 34 شرکت دیگر انجام گرفت که نتیجه آن سرقت اطلاعات مختلفی از اکانت های کاربری گرفته تا اطلاعاتی در زمینه تسلیحات نظامی بود.

آمریکا علیه چین

طبق اطلاعاتی که ادوارد استودن افشا کرده آژانس امنیت ملی آمریکا با رخنه به سرورهای بزرگ ترین شرکت ارتباطات چین یعنی Huawei اطلاعاتی را در مورد مشتریان این شرکت سرقت کرده است.

فرانسه علیه آلمان

«از نقطه نظر سرقت تکنولوژی دست شیطان را از پشت بسته است و  آلمانی ها هم این را می دانند.» این را «بری اسماتنی» مدیر شرکت ماهواره ای OHB Technology در یک ارتباط تلفنی گفته بود. این مکالمه را ویکی لیکس در سال 2011 افشا کرد و در آن اشاره شده بود که او شرکت های رقیب را برای به دست آوردن قراردادهای کنترل سیستم های ماهواره ای به سرقت اطلاعات متهم می کرده است.

چین و سیسکو علیه فالون گنگ

گروه مذهبی چینی فالن گونگ در سال 2011 شکایتی را علیه شرکت آمریکایی سیسکو مطرح کرد که بر اساس آن سیسکو با کمک به دولت چین در ردگیری اعضای این گروه قوانین بین المللی را زیرپا گذاشته. آنها مدعی شدند این شرکت با استفاده از سیستم جاسوسی دیجیتالی «گولدن شیلد» در ردیابی اعضای این گروه به دولت چین یاری رسانده است. سیسکو در آن زمان این ادعا را رد کرد.

چین علیه فرانسه


روزنامه «لوموند» در سال 2010 خبر از حمله به شبکه های کامپیوتری شرکت فرانسوی توربو- مکا داد. مهاجمین که ردپای آنها در چین پیدا شد در جریان حمله توانسته بودند اطلاعات حساسی را در مورد سیستم های پیشرانش و قراردادهای آتی این شرکت به دست آورند.

چین علیه لاکهید مارتین

در مارس 2011، هکرهایی که بعد هاردشان در چین شناسایی شد، اطلاعات ای دی های شرکت امنیتی RSA را ربودند. هکرها سپس با استفاده از ای دی های امنیتی تقلبی به سیستم های شرکت لاکهید مارتین رخنه کردند.

لاکهید مارتین علیه کره جنوبی

چندین نفر از درجه داران رده بالای نظامی کره جنوبی متهم شدند که اطلاعات محرمانه دفاعی را برای شرکت آمریکایی لاکهید مارتین ای میل کرده اند. به گفته وکلای کره جنوبی لاکهید از این طریق قصد داشته با مناقصه های تسلیحاتی کره را از آن خود کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24726 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1393/10/29 تعداد مشاهده: 1632
سافت گذر
نظرات بینندگان

احسان صالحی 1393/10/29 09:47
شرکت سونی و ماجرای پخش اون فیلم هم یه جورایی هست!!lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus